01 January 2012

Monavie PULSE!!


Monavie Pulse merupakan gabungan 19 buah-buahan, termasuklah Acai Berry serta terdapat penambahan PLANT STEROLS & RESVERATROL..

MONAVIE PULSE telah TERBUKTI SECARA KLINIKAL mampu MENURUNKAN KOLESTROL!!

Monavie Pulse turut menjaga SISTEM KARDIOVASCULAR anda dengan lebih baik..
 Kajian seluruh dunia setuju dan sepakat bahawa STEROL mampu merendahkan TAHAP KOLESTROL BADAN.


 Manakala RESVERATROL yg didapati dalam setiap botol MONAVIE PULSE mampu membekalkan anti oksida tg tinggi bagi MELAMBATKAN PROSES PENUAAN BADAN dan MENGAWAL SISTEM KARDIOVASCULAR yg optimum.

Cerita SEORANG GURU SEKOLAH :

Dahulunya, tahap kolestrol saya sangat tinggi..apabila berjumpa Doktor, saya dikehendaki berpantang daripada makan semua makanan kegemaran saya.Makanan seperti ayam dan daging perlu dikurangkan, malah banyak lagi makanan lain.Pelbagai cara yg diusahakan oleh anak saya.Saya disyorkan untuk minum susu untuk minum susu bagi merendahkan kolestrol, namun, yg lecehnya, susu perlu dibancuh dan sy tidak mempunyai masa kerana saya seorang wanita bekerjaya..Akhirnya, rakan di sekolah mengesyorkan agar saya mengamalkan MONAVIE PULSE.Saya khuatir pada mulanya namun saya tetap mencubanya.MONAVIE pulse hanya perlu dituang dan BOLEH TERUS DIMINUM..Akhirnya saya pergi mendapatkan rawatan Doktor semula..Doktor sangat terkejut dengan PENURUNAN TAHAP KOLESTROL saya.Alhamdulillah, kini saya semakin sihat dan mampu menikmati hidup dengan bahagia.

RAMAI PELANGGAN TELAH MELIHAT SENDIRI KEBERKESANAN NYA...

ANDA CUBA DAN BUKTIKAN SENDIRI !!

No comments:

Post a Comment